Tuesday, March 13, 2018

Kata Kata Cinta Bahasa Sunda Paling Romantis Terbaru

Loading...

Loading...
Cinta adalah suatu perasaan yang di anugerahkan oleh Tuhan kepada setiap manusia.

Cinta datangnya tidak dapat di tebak dan juga tidak mengenal usia, baik muda maupun tua semua pasti pernah mengalami yang namanya jatuh cinta.

Banyak orang yang ingin sekali mengungkapkan perasaan cintanya dengan kata kata cinta yang sangat romantis. Harapannya, agar lawan jenis yang ia incar dapat terkesima.

Kalau kata kata cinta yang diberikan menggunakan bahasa Indonesia, itu sih sudah biasa. Tapi bagaimana kalau yang Anda cintai adalah orang sunda?

Kata Kata Cinta Bahasa Sunda Romantis


Tentu saja, kata kata cinta yang pas untuk diberikan adalah kata kata cinta dengan menggunakan bahasa sunda.

Selain di berikan buat pacar, kata kata mutiara cinta juga sangat pas untuk di tulis dalam status facebook, BBM, dijadikan gambar untuk posting instagram, dan lain-lain.

Tapi, Anda jangan langsung berharap cinta yang diberikan berjalan mulus. Gak sedikit orang yang cintanya di tolak atau bertepuk sebelah tangan lalu merasa lemas dan sedih, bahkan ada juga yang berprilaku dan berkata kasar.

Hal tersebut tidak boleh dilakukan ya.

Lawan jenis itu banyak, mati satu tumbuh seribu.

Ah udah, kelamaan nanti. Langsung aja nih di baca sampai habis ya

Kata Kata Cinta Bahasa Sunda dan Artinya


"Kunaon ditepangken pami bade dipisahkeun" mengapa harus dipertemukan jika harus berpisah

"Ada hayam. hayam kate, hayam kate dari cihaur. sia sia PDKT kaburu direbut ku batur" Ada ayam. ayam kate, ayam kate dari Cihaur. Sia sia PDKT keburu direbut sama orang lain

"Kasabaran kuring aya batasna, tapi cinta kuring ka anjeun teu aya beakna" Kesabaranku ada batasnya, tetapi cintaku padamu tidak ada habisnya

"Pami cinta tos melekat, tai ucing karasa nikmat siga coklat" Jika Cinta sudah melekat, Tahi kucing Terasa nikmat bagai coklat

"Tenang weh neng, Da cinta akang mah siga lagu keris patih. Tak lekang oleh waktu" Tenang aja De, Cinta akang tuh seperti lagu keris patih. Tak lekang oleh waktu

Kumpulan Kata Kata Cinta Bahasa Sunda


" Rasa cinta nyaeta anugrah nu paling endah, tapi mun misalkeun urang reseup ka hiji jalmi, teras ulah ngarasa hayang ngabogaan nana, tapi usahakan jieun manehna supaya bisa betah mun aya disisi urang. "

" Ulah ceurik jeung terus ngarasa sedih ka manehna anu tos ninggalkeun anjeun. Sabab, kadang-kadang urang kudu rela kaleungitan jalma anu ku urang pikanyaah supaya datang nu lewih hade. "

" Pohokeun kenangan pait nu harita, ulah ngarasa sieun ngalewatan poe ayena. Lakukeun anu paling alus ayena. Berjuang pikeun manehna anu ku anjeun pikaresep. "

Baca Juga: Kata Kata Cinta Bahasa Jawa

" Namun abdi tiasa, abdi hayang nulis ngaran anjeun dina langit-langit nu loba bentangna nu endah itu, supaya kabeh jalma bisa nyaho eta gede pisan rasa pikanyaah abdi ka anjeun. "

" Jagaan rasa cinta nu ku anjeun boga ayena. Sabab, cinta ibaratkeun jantung. Anjeun moal pernah bisa nyaho iraha eren na. "

" Moal tangtos awewe nu ku urang resep eta manehanna moal bakalan nyieun nyeuri hate ka urang. Kadang-kadang manehana nu sering ngalakukeun eta teh. "

" Urang moal bakalan bisa hirup sorangan, butuh bantuan jalmi anu sejen. Jadi, pastikeun jalmi eta teh nu bisa ku urang andelkeun. "

" Hayang rasana kuring ngarangkai kabeh kata cinta anu aya di dunya ieu, terus bade ku kuring kumpulkeun, supaya anjeun nyaho gede pisan rasa cinta kuring ka anjeun. "

" Tilu kata ka ungkap dina jero hate, hiji seuri bisa jadi tanda pesona. Abdi alunkeun nada tapi teu aya suarana. Ngan lewat tulisan ieu abdi bade tuliskeun bahwa abdi: Bogoh ka anjeun. "

" Lamun hirup anjeun ngarasa jenuh, coba teras solat jeung nga do'a ka gusti allah. Sabab lewat solat, hirup anjeun bakalan bisa tenang jeung bagja. "

" Kegagalan dalam percintaan adalah hal yang biasa. Saat kamu bisa bangkit, itulah yang membuatmu jadi orang yang luar biasa. "

" Abdi lain jalmi anu sempurna pikeun anjeun, jeung lain oge anu paling alus pikeun anjeun. Tapi anu pasti, abdi nyaeta jalmi hiji-hijina anu terus inget ka anjeun. "

" Hate lamun tos dipinuhan ku rasa cinta jeung pikanyaah, bisa ngajadikeun rasa cinta anu tulus, jeung ikhlas pikeun lewih peduli ka sasama. "

" Kagagalan tina hiji hubungan cinta, nyaeta hal anu biasa. Wanci urang bisa bangkit tina kagagalan, eta tandana urang bisa jadi jalma anu luar biasa "

" Lamun misalkeun jalmi anu paling anjeun resep mangkat ninggalkeun, ulah teras sedih karenana, sabab namun urang terus-terusan sedih, urang bakalan poho bahwa diri urang oge berarti. "

" Kadang, lain karena kabodoan diri sorangan, urang ngarasa kesel ka hiji jalma. Tapi urang sedih basa ningali kanyataan sabab manehana teu bisa deui di percaya.

" Ulah loba ngaharap kamanehna anu teu ngahargaan perasaan urang deui. Fokus bahagia ka anu urang boga ayena, jeung ulah ngarasa sedih pikeun nu teu ku urang boga.

" Rasa cinta henteu terus datang tina titingalian mata hungkul. Kadang rasa cinta oge datang tina ayana rasa tulus tina jero hate, jadi percayakeun ka hate anjeun sorangan.

" Henteu kabeh kembang bisa jadi lambang cinta, tapi mawar bisa. Henteu kabeh tangkal bisa hirup namun teu aya cai, tapi tangkal kaktus bisa. Henteu kabeh jelema bisa jadi kabogoh anu bager, tapi maneh bisa. "


Kata Kata Bahasa Sunda Status Facebook


"Sok aneh mun Pesbuk geus sirik ka uing, piraku batur mah Status Hubungan MELAJANG, na ari uing MENJALANG..? kawas ka Ucing nu keur kumincir wae...!! batur mah Hubungan RUMIT uing hubungan Jeung DEUDEMIT, nu leuwih parah batur mah Status SINGLE na ari uing status GANDA CAMPURAN..apanan uing teh rek pesbukan lain rek Badminton..."

Baca Juga: Kata Kata Cinta Bahasa Inggris

" ayang tau kah kamu..disaat aku berada di depan bebengukmu, lidah ini terasa kaku seakan ngaletak bubuk semen beton, bibirku terkunci seakan nambulan gembok, mata ini tak bisa ting juralit seakan tak ada lagi yg bisa ku tenjo... aku hanya bisa terdiam bagaikan patung yg lagi ambeyen. padahal hati ini sudah keukeujet ingin rasanya memb...urialkan apa yg aku rasakan.."

"aku bagaikan kuya yang merindukan batok... akan kah batok itu bisa ku giwing kembali dalam lahunan ku..?? dan tidakah kau sadari disaat pohon2 itu ting peulenod seakan gugupay memanggilmu untuk kembali kepada lahunan ku..? tidakah kau dengar gemercik air korobokan yg kukurubukan mengharapmu ngojay di dalam nya..? dan tidakah kau denga...r..??" Baca Juga: Nama Bayi Perempuan Cantik

" nenk..naha bogoh ka aa..?? da aa mah rumaos teu gaduh nanaon, teu gaduh mobil mercy nu hadiah kuwachi, oge teu gaduh becak matic nu matak reumatik...malah mah teu gaduh beungeut da katutupan Helm...kunaon atuh ningalikeun wae ka aa nu euweuh beungeutan.? boa2 nenk teh resep kana Helm..? moal kitu nenk teh nu sok maling Helm..?
*markir...keun motor dina luhur suhunan bari siap2 ngampihkeun Helm anyar da sieun leungit"

Baca Juga: Arti Barakallah Fii Umrik Lengkap

Sekian kata kata cinta dan kata kata bahasa sunda yang semoga saja dapat memberi pencerahan dan hiburan kepada para pembacanya. Jangan lupa untuk membaca artikel di website ini yang lain ya. Terima kasih


EmoticonEmoticon